OLUMLAMALAR

Kendimi bolluk ve berekete açıyorum. 
.  Tuttuğum her şey altına dönüşüyor, attığım her adım fırsatların kapılarını aralıyor. 
· Doğru zamanda, doğru yerde, doğru insanlarla beraberim. 
· Hayatın içinde hepimiz el ele ve omuz omuza büyüyerek, kardeşçe ilerliyoruz. 
· Sağlıklı olmak ve sağlıklı kalmak benim doğal halimdir. 
· Zihnimin olağanüstü iyileştirici gücü beni daima sağlıklı, genç ve dinamik kılıyor. 
· Bütün geçmiş deneyimlerimi içtenlikle affediyorum. 
· Geçmişimin bana öğrettiklerine müteşekkirim. 
· Ne verirsem, onu alırım. 
· Paylaştıkça büyüyen sevgimi sunarak, sevilmeyi seçiyorum. 
· Hayat çok kolay, adil ve keyif verici... 
· Her sabaha “Bugün hayatımın en güzel günü” diyerek uyanırım. 
· Başkalarının mutlu olması beni mutlu kılar. 
· Kâinatta hepimize yetecek kadar mutluluk vardır. 
· Huzurun merkezindeyim. 
· En büyük yolculuk kendi içsel yolculuğumdur. 
· Her gün yeni şeyler öğrenerek, rehber insanlarla karşılaşıyorum. 
· Bedenimin ve evrenin mesajlarını dinleyerek yaşam amacıma doğru yol alıyorum. 
· Her anlamda zenginim. 
· Ruhumu, zihnimi geliştirirken, servetimi de arttırıyorum. 
· Yaşam eylemi ödüllendirir. 
· Hayallerimi gerçek kılmak için eyleme geçerim. 
· Gülümsemek için sayısız nedenim var. 
· Her şey ya güzeldir ya da sonuçları itibariyle güzel... 
· Sahip olduklarım her geçen gün arttığı için şükranla doluyum. 
· Hayallerimin ötesindeki nimetleri kendime çekiyorum. 
· Her şey benim ve bütünün hayrı için çalışıyor. 
· Hayatın döngüsüne ve insanlara güveniyorum. 
· Kendimle olan dostluğum çok özel ve keyifli. 
· İçimdeki çocuğa sarılarak, onu sevgiyle kucaklıyorum. 
· Düşünce, duygu ve davranışlarımın efendisiyim. 
· Ne düşünüp, ne hissedeceğimi ve nasıl davranacağımı ben seçerim. 
· İyi ki varım! 
· Hayatımda her şeyden bolca mevcut; sağlık, huzur, neşe, zaman, para ve şükür. 
· Zekâma, yeteneklerime, sezgilerime güveniyorum. 
· Var olan potansiyelim, içsesim bana bilgeliğin kapılarını açtırır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder