Çekim Yasası







Çekim yasası ile 2004 yılında tanıştım.Bu konuda çok araştırmalar yaptım,bulabildiğim kadar kitap okudum ve uygulamalar yaptım.Üstelik bu konuya yoğunlaştıkça ; ilgili birçok kitabı ,birçok TV programını,kendime çekmeye başladım.Ve ne zaman bir konu üzerine yoğunlaşsam,o konuyla ilgili bilgiler önüme çıkar oldu.Ben bu duruma artık şaşırmıyorum.

Çekim yasasının felsefesi şu: ''benzer benzeri çeker''.
Bu felsefeye göre zihnimizde oluşan her düşünce,yaptığımız her davranış ve söylediğimiz her söz bir benzerini çekiyor hayatımıza.Aslında olay''birşey hakkında düşündükçe o hayatında çoğalmaya başlıyor'' şekline dönüşüyor.Çekim yasası işte tam anlamıyla bunu ifade ediyor.Olumlu şeyler olumluları,olumsuz şeyler de olumsuzları çekiyor hayatımıza.

O nedenle düşüncelerimizin farkında olmak çok önemli.''Ben ne düşündüm ,
şu anda zihnimden neler geçiyor,ne konuştum''diye kendimizi test etmemiz gerekiyor.Çünkü evrende herşey bir enerjidir ve düşünce de bir enerji,belli bir frekans yaymakta.Bu frekans canlı ve etkili.Bizden çıkan frekans,bize yine geri dönmekte.Başkaları hakkında ne düşünürseniz,ne konuşursanız size geri döner.Ve siz bunların kendi başınıza geldiğini farkedersiniz.

Evren düşüncelerinize yanıt verir ama içeriğine aldırış etmez.Örneğin ''kaybetmek istemiyorum'' dediğinizde evren buradaki ''kaybetme''kavramını alıyor ve size onu veriyor,kaybediyorsunuz.Yani ''korktuğunuz başınıza geliyor'' diğer bir deyişle.Oysa ki ''kazanma''düşüncesi içerisinde olsaydınız,evren size onu verecekti.Çünkü ''kazanma ''ile ilgili sinyaller gönderdiniz.Söylemleriniz hep olumlu olmalı .

Geleceğimiz,düşündüklerimiz,konuştuklarımız ve hissettiklerimize  göre şekillenir.Zihnimizde ne varsa,tıpkı bir ayna gibi bize geri yansır.Eğer geleceğinizin arzu ettiğiniz gibi olmasını istiyorsanız,duygularınızın ,hissettiklerinizin ve düşüncelerinizin farkında olarak yaşamalısınız.

Semra MUTLU

NLP Master Trainer,Yaşam Koçu,

Reiki Master,Kişisel Gelişim ve

İletişim Uzmanı

https://twitter.com/NlpTrainerr
Semra Mutlu
Nlp Master Trainer,Reiki Master
Yaşam Koçu,Kişisel Gelişim ve İletişim Uzmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder