Affetme Meditasyonu





Öncelikle affetmeye niyet ettiğiniz kişilerin bir listesini yaparak işe başlayın.Hepsine teker teker bu çalışmayı yapacağız.
Rahat edeceğiniz sessiz  bir yere geçerek,bir sandalyeye sırtınız dik bir şekilde rahatça oturun.Gözlerinizi kapayın.Derin derin nefes alıp verin .Nefesinizi uzun soluklu olarak ,diyaframdan,burnunuzdan  alıp,ağzınızdan verin.İyice rahatlayıp gevşediğinizde,affetmeye karar verdiğiniz ve affetmek istediğiniz kişinin karşınızda oturduğunu imgeleyin.


 Derin bir nefes alıp vererek aşağıdaki cümleleri yüksek sesle söyleyin.
* Ben seni affetmeyi seçiyorum.
* Ben kendimi affetmeyi seçiyorum.
* Sen özgürsün, ben özgürüm .
* Sana en güzel düşüncelerimi yolluyorum .
* Seni sevgiyle serbest bırakıyorum .
* Seni şimdi burada affediyorum.

Bu cümleleri  söyledikten sonra,

kalbinizden çıkardığınız pembe renkli sevgi ışığını ,onun kalbine yollayın ve o kişinin yüzünde oluşacak değişimleri gözlemleyin. Bu meditasyon değişim-dönüşüm meditasyonudur. İçinizde duyduğunuz nefreti, sevgiye dönüştürerek sizin özgür kalmanızı, sırtınızda taşıdığınız yüklerden kurtulmanızı en önemlisi nefret ve affetmeme duygularının sizde oluşturduğu hastalıkları gidermenizi sağlar. Her gün tamamen affedene kadar tekrar edilmelidir.Mümkün olduğunca çok insanı affedin.Ve kendinizi de sık sık affetmeyi unutmayın.

Semra MUTLU

NLP Master Trainer,Yaşam Koçu,

Reiki Master,Kişisel Gelişim ve

İletişim Uzmanı

Semra Mutlu
Nlp Master Trainer,Reiki Master
Yaşam Koçu,Kişisel Gelişim ve İletişim Uzmanı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder