Hoşgeldin 2014


Yeni yıl benim için,yeni umutlar demek,yeni fırsatlar,yeni başlangıçlar ve yeni bir ben...

2013 senesinde yaşanan tüm olumsuzlukları,tüm sıkıntıları,üzüntüleri,mutsuzlukları arkamda bırakıyorum.Yüklerimden arınarak ve hafifleyerek giriyorum 2014'e.İlk adımını atmaya başlayan çocuklar gibi neşe ve mutlulukla başlıyorum ilk güne..Biliyorum ve inanıyorum ki,bu yıl benim için ve hepimiz için mükemmel fırsatlarla dolu,ruhsal farkındalığımızın daha da arttığı bir yıl olacak..

 
Haydi siz de atın sırtınızdan yüklerinizi,coşkuyla ve umutla başlayın yeni yıla..Hayallerinize ve hedeflerinize sımsıkı sarılın sevgiyle ve gerçekleşeceğine emin olarak..Hepinize MUTLU yıllar..

Semra MUTLU

NLP Master Trainer,Yaşam Koçu,

Reiki Master,Kişisel Gelişim ve

İletişim Uzmanı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder